Cari Blog Ini

simpanan semasa

first "ENTRY" ^_^

Dalam kesibukan hidup harian kita.. Adakalanya org yang paling rapat dengan kite pun belum tentu dapat memahami apa yg terbeban di hati.. Semua ni sbb keegoan kite sebagai makhluk Allah yang paling "PERFECT". Meluahkan dengan penuh ketulusan hati tp still ade penipuan dalam diri. Tak sesempurna jalan cerita yang kita alami sebagai seorang perempuan. Di sebabkan aku ni di kurniakan kelebihan "dok" kelas sastera ms form 5 dulu.. jadi ayat sastera merapu aku ni.. kadang2 sukar untuk di fahami... Terlalu dalam dan mendalam.. kadang2 kalau korang try nk pakai jentera paling hebat kat dunia pun belum tentu lagi dapat korek ape yg tertanam dengan ayat2 sastera merapu aku ni..

Jadi dengan ini secara rasminya aku lantik korang sebagai "PENGIKUT TETAP" dlm blog ni sbg penambah semangat untuk aku meng "HAPDET" blog ni.

So, boleh la korg start menjalankan tugas meng "KLIK" lambang "Sertai Tapak Ini" yang tertampal megah kat bawah ni yer...

Untuk makluman korang tak ramai yang tau pasal blog aku ni..sbb aku tak pi canang kat orang suruh datang blog yang tak berapa nk jadi ni... ekekke bila hati geram @boring2 jer baru aku masuk kan ape yang terbuku di hati.. ^_^ .. mungkin belum sampai masa nk menghebahkan cerita2 yang ada... Jadi bg sesiapa yang da masuk.. selamat membaca dengan jaya nya...

~SEKIAN TERIMA KASIH, THANK YOU.. & WELCOME~

Yang mengikuti ku

ATM Card

Selasa, 11 Oktober 2011

Arghhhh!!!!! rase nk sepak jer maid ni!!!

Boleh tak aku nk sepak jer maid bos aku ni!!! alkisahnye mcm ni... ade la sorang staff bangla kat bahagian production ni... dtg ofis mintak tolong POTOSETET kan die nye document yg dah terkoyak2...

tibe2 dtg plak menyibuk si maid ni ms aku nk POTOsetet..kelam kabut dtg kat mesin nk tgk amenda la yg aku nk potosetet... tp aku malas nk melayan die.. terus aku potosetet jer la kertas tu.. so aku nk amik menda yg sedia di potosetet tu... tangan aku da nk mencapai da kertas tu.. dgn selambe jer maid bos aku ni amik kertas tu n baca.. YA ALLAH.. tak tau malunya la die ni....rase nk sepak jer ms tu... ni sape yg jadi maid ni... suke2 ati die jer buat pangai mcm tu....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan