Cari Blog Ini

simpanan semasa

first "ENTRY" ^_^

Dalam kesibukan hidup harian kita.. Adakalanya org yang paling rapat dengan kite pun belum tentu dapat memahami apa yg terbeban di hati.. Semua ni sbb keegoan kite sebagai makhluk Allah yang paling "PERFECT". Meluahkan dengan penuh ketulusan hati tp still ade penipuan dalam diri. Tak sesempurna jalan cerita yang kita alami sebagai seorang perempuan. Di sebabkan aku ni di kurniakan kelebihan "dok" kelas sastera ms form 5 dulu.. jadi ayat sastera merapu aku ni.. kadang2 sukar untuk di fahami... Terlalu dalam dan mendalam.. kadang2 kalau korang try nk pakai jentera paling hebat kat dunia pun belum tentu lagi dapat korek ape yg tertanam dengan ayat2 sastera merapu aku ni..

Jadi dengan ini secara rasminya aku lantik korang sebagai "PENGIKUT TETAP" dlm blog ni sbg penambah semangat untuk aku meng "HAPDET" blog ni.

So, boleh la korg start menjalankan tugas meng "KLIK" lambang "Sertai Tapak Ini" yang tertampal megah kat bawah ni yer...

Untuk makluman korang tak ramai yang tau pasal blog aku ni..sbb aku tak pi canang kat orang suruh datang blog yang tak berapa nk jadi ni... ekekke bila hati geram @boring2 jer baru aku masuk kan ape yang terbuku di hati.. ^_^ .. mungkin belum sampai masa nk menghebahkan cerita2 yang ada... Jadi bg sesiapa yang da masuk.. selamat membaca dengan jaya nya...

~SEKIAN TERIMA KASIH, THANK YOU.. & WELCOME~

Yang mengikuti ku

ATM Card

Khamis, 21 April 2011

Kenali Diri ku..


 Aku di lahirkan di AMPANG,SELANGOR...pada APRIL 1984, hmmm...bersekolah di SRK TAMAN NIRWANA dr darjah 1-6.. sangat aktif dalam sukan utk rumah KUNING..( takde la aktif mane setakat rumah pasukan jer.... huhuhuhu 100 METER??? dan meter2 seterusnye mmg aku tak pernah missssss.....(^_^) .... Kemudian aku bersekolah di SMK PANDAN JAYA.. tu pon start tahun 1997-1999.. sbb nye family aku berpindah ke SUNGAI BULOH....So start 2000-2001 aku bersekolah di SMK BANDAR BARU SUNGAI BULOH....
    2-3 hari lepas aku amik SPM... aku terus di terima bekerja di BH FASHION LINK SDN BHD.. kedai baju biase jer... dengan gaji RM20 sehari.. budak2 baru lepas spm... RM20 da kire besar sangat kot ms tu.. sebulan baru dapat RM600... ekekekek mule2 part time jer... bile ade sorang berhenti aku di serap ke jawatan tetap... Aku masuk DEC'2001-JUNE'2007  kire da 5 thn lebih gak la keje kat situ..... Sempat gak merasa pegang jawatan Sales Assistant... alamak tp takde la hebat mane pon kan.... mcm staff lain jer... aku berhenti sbb x-cident.. huhuhuhuhu.. patah2 takde la.. tp berjahit gak la kat kepala.. ade 5cm panjang nye...
    Lepas jer aku berehat sebulan lebih.. aku terus masuk kerje sbg CREW MC DONALDS SG BULOH.. kire jam jer gaji die.. sejam RM 3 kot aku rase la.. paling gempak gaji aku RM490 jer sebulan... tu pon ade la sekali dua jer dapat... kalau tak RM350-400 lebih.. lebih pon..lebih skit la... sploh... 2 ploh hengget... tp setakat tu jer rezeki aku...aku terima la.... so aku keje sampai MARCH'2008 jer.... huhuhu
    Start APRIL'2008 sampai la ni aku bekerja sebagai kerani kat syarikat furniture... alhamdulillah gaji pon ok... kalau kene potong2 gaji tu biase la... ekekekkekkeeke....Selain tu dlm thn 2010 aku ade gak keje part time sebagai promoter kat Music Valley Sg Buloh.. saje tambah2 duit poket...kejap jer la tak lame mane tu ade la  2 3 bulan.. dalam thn lepas gak aku ade la buat bisnes ONLINE jual kain2 pasang ni.. ALHAMDULILLAH mendatangkan hasil yg lumayan..tp biase la budak baru belajar kan.. kdg ade kekurangan belajar dr kesilapan sbg peniaga cyber....
    Dulu aku single2.... la ni da berdouble2.. huhuhuhuh OCTOBER'2010 selamat jadi isteri kepada ABD RAZAK huhuhuhu.. now aku berbadan dua... hehehhehe baru nk masuk 2 bulan.... DUE  maybe DEC"2011,
Disebab kan mlm aku sangat free la ni aku ade la buat Chocolate Crunchy nk tau lagi detail leh pi kat sini..  http://fitriyacookies.blogspot.com/ utk bulan April  ni aku agak slow skit sbb nya nk jaga kandungan yg baru lagi ni...
    Tapi ini la untungnye ade adik beradik ramai....dorang leh membantu  utk siapkn tempahan coklat...  Aku ade 10 orang adik beradik..  5 lelaki 5 perempuan hehe semua da besar2....   paling kecik pon da darjah 4...

 SO ni la serba sedikit sal diri aku...  (^_^) nk cite panjang2 kang bosan lak.. rase nye ni pon da ckup kot...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan